Pages

Wednesday, March 18, 2009

salam...
ari nie aku dah dapat orang yang blh make up kan aku nanti untuk majlis tunang dan nikah...
dan semalam aku dapat tido dengan lena nyer..kalo tak keje mau tak bangun...mungkin kerana aku dah tak tido dengan baik selama 3 ari lepas jadi semlm bila dapat tido awal menyebab kan aku rasa dapat balik merasa nikmat tido tue..
kerana terlalu banyak pk,sampai kekadang bila drive pun aku nyer pikiran melayang...wadi selalu pesan jangan pk sangat dan aku kesian sangat kat dia bila mak layan dia mcm tue....
but aku jugak nak terima kasih kerana bila dah melalui semua tue dia masih stay dengan keputusan dia untuk kawin dengan aku...
terima kasih my Hubby sbb setia bersama sayang..
sekrang nie aku tengah pk sama ada jahit baju or sewa sahaja...
ntah lah yang itu pun wat aku pening gak...
aku dah senarai kan untuk barang yang masih aku berhutang n apa lagi yang aku perlu laku kan..
dan kak elli,aku tak dapat menghubungi nyer untuk barang hantaran tue...mcm mana yer..
apa pun sabtu nie aku nak jumpa atuk untuk tanya sama ada dia sudi tak nak wat katering untuk aku...
mesti dia merajuk sbb aku tak datang raya kat umah dia tahun lepas..
maaf atuk yer..
so sabtu nie aku nak g jumpa abah,atuk, ukur baju dan amik cincin kat adik..
senarai jemputan untuk aku dah settle,wadi nyer jer yang belum...
harap2 semua nyer baik2 aja...

No comments:

Post a Comment