Pages

Tuesday, March 17, 2009

salam...
ari nie aku dah bawak baby blue aku balik..semalam baru amik dari bengkel( test power dengan langgar lori)
setakat nie aku bawak kete tue balik rasa mcm lebih bagus lah dan agak sedap...dan ari nie aku bawak pun sbb KL sekarang nie hujan 24jam,berkira gak nak bawak sbb balik mesti jam giler ahh...
tapi wadi suruh aku bawak,tak nak aku kna ujan kerana aku nyer demam pun tak baik lagi...dan semalam satu ari aku hanya makan bubur ayamm (peberet aku tue)...
semalam dalam kol 7.40 mcm tue balik klang jumpa mak...ntah lah mcm berserabut jer tengok diorang..aku biar kan jer...sbb aku hanya nak pk untuk bertunang lak sekarang nie...
dan yang penting nyer ari nie aku tengah pk untuk amik pakej pertunangan jer..but rasa mcm membazir lak...mcm mana yer...
dan ari tue aku g tesco dengan wadi...g lah cari barang solek wanita.wadi gelak jer tengok aku bila aku cuba solek sendiri...
kenyataan nyer aku tak pandai sangat untuk benda2 mcm tue...hahaha...
nanti nak cari eyeshadow warna yang sesuai untuk baju merah, biru muda,dan biru gelap...
gudluck untuk aku hahahahaha...

1 comment: