Pages

Thursday, March 19, 2009

di saat nie aku masih tak pasti apa yang aku nak..
apa yang aku harap kan... aku tak tahu keputusan yang mana baik untuk diri aku sendiri dan untk orang yang aku sayng...
mengingati kisah lama menjadikan aku seperti seorang pembunuh...
membunuh hati dan orang yang mencintai aku...
kenangan yang tak mampu aku lepas menyebb kan aku lemas dalam masa...
terasa seperti aku nak pergi jauh, tapi adil ke pada wadi bila tetiba aku menjauh dan membuat dia seperti melaku kan kesalahan sdang kan aku yang memerlukan ruang dan waktu...
tapi seandai nyer aku bgtau kat dia,adakah dia blh terima? ada kah dia blh blajar untuk memahami knp aku wat keputusan mcm tue...
aku betul2 perlukan sangat ruang dan waktu untuk diri aku sendiri lebih2 lagi bila aku dah nak berkahwin nie..
bersedia ke aku nie...
blh ker aku laku kan...
giler kan aku nie...
bg wadi aku bg dia lagu "you are my everything"
aku harap dia tak kan rasa yang dia bukan yang terbaik bila dia baca blog aku nie...
dan yang penting sekali aku nak dia tau yang aku ucap kan terima kasih bebanyak sbb blh terima aku walaupun aku nie bukan lah baik sangat..
seperti kata eddie, "wadi dulu baik"..
aku tau aku jahat dan aku rasa yang sebenar nyer aku tak layak untuk wadi...
aku penat simpan rasa bersalah nie..rasa yang tak mampu aku kongsi dengan orang...
cuma aku blh cakap kat sini banyak pekara yang aku buat menyebab kan aku rasa bersalah dengan wadi...
maaf kan sayang..

No comments:

Post a Comment