Pages

Tuesday, July 7, 2009

LOVE U DADY...

salam....semalam genap perkahwinan aku SEBULAN...huhuhuu...
masa lepak2 lepas balik dari klang dady tanya "baby,kita dah cukup sebulan kan,cepatnyer'...cepat kan...
dalam sebulan nie kami pindah umah baru,suasana baru dan hidup baru..barang2 jer yang lama kecuali yang orang bg ( tue saja yang baru) dan semalam aku jumpa adik comel ku sayang...dia nak bg hadiah tapi tak tau nak bg apa..jadi aku minta dia beli kan besen,mmg barang yang aku perlukan untk terus kan idup baru aku... dan yang pasti hidup baru nie wat aku agak tenang...
wadi teramat lah sayang kat aku..dan pasti nyer bila dia cium aku di pipi or di mana2 pun akan wat aku teramat lah tenang dan gembira...
apa pun,terima kasih sangat kat dady kerana selalu memanjakan baby...menjaga baby dengan baik...bimbing baby selalu yer...

1 comment: