Pages

Tuesday, April 7, 2009

BESDAY @ HARI LAHIR

salam..
dari kecik sampai besar,hanya sekali aku selebret besday aku,tu pun beramai dengan adik2 aku yang lain...kali pertama dan yang terakhir...kemudian aku kuar umah (masuk asrama) setiap kali besday aku hampir tiba,aku akan duk diam kat dalam bilik aku..walaupun tak mengharap orang akan ingat but aku tetap mengharap ucapan...
hadiah paling berharga aku dapat dari mak ada lah beg make up (masa aku kecik) dan rantai emas (simpan lagi sampai sekarang) but aku takde dah potong kek..
bila tengok orang lain sambut besday dengan family or kekawan or buah hati aku jeles but aku kna terima sebb aku yang asing kan dunia aku dari mereka.aku tak mengharap..tu jer alasan yang aku ada..
jadi setiap kali tiba tarikh tersebut aku akan menangis dan duk diam2 sbb aku takut n aku tak tau nak wat pe..namun aku akui masih ada lagi kekawan aku yang ingat mcm aini,joe..
sekarang nie kali terakhir aku sambut besday ada lah bersama dengan family ties tahun lepas,tahun nie..aku tak tau lagi aku kat mana...mungkin ajal akan menjemput ku,mungkin aku akan jadi tunangan orang lain dan mungki...segala kemungkinan akan berlaku...
apa pun ari tue akan tiba dan adakah aku dah bersedia untuk hari tersebut...
YA ALLAH,berilah kekuatan pada ku YA ALLAH...

1 comment: