Pages

Sunday, February 15, 2009

salam dan selamat pagi..
konon nya..hahaha..sebenar nya aku kebosanan..
sebb ari nie kami TEAM SUKSES kena pindah lagi...
bosan nya..mcm PATI lak (pendatang asing tanpa izin) yang sah... penat rasa nyer tengok TL2 dan tm yang berusaha untuk decorate but akhir nya kena tanggal kan balik..aiyooo... knp lah kna layan mcm nie kan...mcm tak ikhlas jer ujud kan deparment nie...
rasa nya semua orang tak selesa sangat nak duk area 3 nie..dan yang penting nya kan adakah rtfm akan mengganggu lagi tempat yang telah di khas kan untuk team sukses nie...
pekara yang paling kami rasa penat ada lah berpindah randah,kna marah untuk penceroboh yang masuk tempat kami dan wat dajal dan yang penting sekali pening bila tempat yang terhad kna amik dengan orang lain kalo team sendiri mungkin leh konsider but kalo budak luar?
aiyooo...seperti yang selalu roshie sebut bila dia sesuatu yang tak patut rasa nya lah..betul ker shie hehehehe..
aku pun tak tau..cume aku rasa bila aku sebut perkataan tue bermaksud bg aku benda tue mcm remeh temeh sahaja..
k lah..
dah duk kat tempat baru kna lah sesuai kan diri kan...
gudluck...
salam..

No comments:

Post a Comment