Pages

Thursday, January 15, 2009

semalam aku cuti...satu ari keje aku kemas umah dan tengok cd...takde apa yang menarik but simple....aku tunggu wadi balik sepatutnya dia sampai umah dalam kol 5.30 ke 5.45 mcm tue lah but sampai kol 6lebih dia takde khabar berita,jadi aku kol dia tanya dia kat ner,ok ker tak...dalam kol 7 tu dia sampai umah dan ajak aku g tengok wayang,tensyen katanya...jadi kami tengok citer juno dan Ip Man..dua2 best sangat..
dia minta permission kat aku untuk menggunakan purse baru,aku ok je tapi dia lak segan hmmmm....
purse tu mmg aku belikan untuk dia sebagai hadiah besday,tak kisah pun dia nak guna kan bila..
dan hari nie aku keje dalam keadaan yang membosan kan...
takde semangat sbb aku mengantuk...
dan yang paling kesian adalah adik aku sbb dah takde duit sangat untuk makan...
dia dah biasa mewah sampai tak tau nak watpe bila dah takde kemewahan tue... dan untuk dia aku telah melihat bukti janji ALLAH tue pada hambaNya...apa yang kita kutuk tue akan kembali pada kita...
dia pernah hina aku hanya kerana aku keje kat call centre dan kontrak...ya aku masih ingat lagi kata2 dia..but entah lah mungkin sbb dia seorang adik aku,mana yang mampu aku tolong aku tolong lah..aku dah maafkan but aku tak lupa kan..apa pun aku bincang dengan wadi dulu.. dia tue dah mcm hubby aku (kami blm kawin lagi)
hampir semua pekara aku bincang dengan dia dulu,sbb dia pun selalu mcm tue...
dia suruh aku guna duit dia yang kat aku tue...aku serba salah sbb tue adik aku takde kaitan lagi dengan dia...
so aku just trf duit untuk pinjaman maybank tu ker adik aku lah..sbb aku pk kellys nak bg gaji advance 500. harap semua nya ok... duit advance pun dah masuk...

No comments:

Post a Comment