Pages

Monday, January 12, 2009


salam....
dan selamat pagi...
ari nie aku nak bercerita tentang sesuatu yang berlaku semalam...
semalam aku OD sama dengan wadi,jadi kami g makan pizza hut (promosi yang baru,sedap sangat...nyum3x...) but ada udang dan wadi takleh makan udang,but dia redah jer,ALHAMDULLIAH...semua nya baik2 aja... pastu kami g beli ceter hindustan KHABI KUSHI KHABI GHAM.. dan satu citer lagi yang aku tak ingat tajuk nya....
pastu kami g galaxie untuk tengok wayang lak,masa kat situ sempat gak lah cari tali tag MU,dapat...cari pelekat MU pun dapat dan kami layan dua citer iaitu LAKEVIEW TERRACE n THEY WAIT...wahhhh masyuk giler tengok citer tue huhuuuu.....
but yang paling kejam ada lah bila wadi kentut ke arah muka kucing jantan tue,kalo dia blh bercakap mesti kucing tue akan bg tau bahawa se nya kentut wadi BUSUK hahahaha... but kucing tue dia mungkin ngantuk sangat dan ia amat lah mesra alam sbb nya bila aku belai,dia senyap dan gesel manja... alahai rindu lak kat kucing aku yang dah takde tue,,
dan sekarang nie aku nak citer pasal kucing...
kucing nie comei sangat,aku suka bangat dengan kucing krn kucing nie adalah kawan yang paling baik... dulu aku ada seekor kucing,sebelum aku g teknik kucing ni amat lah manja dan gebu...kami panggil miow2..dia manja sangat dengan aku,leh tau bila aku sedih... selalu nya bila aku sedih dia akn datang dan duduk kat atas riba aku...pastu tenung aku dengan mata sedih dia...but bila aku dah g teknik,miow2 mula kurus dan bila aku balik umah time cuti dia agak takut2 dengan aku...
sehingga lah aku blajar kat melaka,aku dapat berita miow2 kna langgar n kaki dia kna potong sebelah dan yang terakhir aku terima berita beberapa bulan selepas tue adik aku jumpa miow2 kat bawah pokok dengan mulut berbuih,mungkin ada yang meracun dia..kesan nya sampai sekrang famili aku dah taknak bela kucing...
n kalo korang tengok citer bedtimes stories mesti korang akan tengok satu haiwan peliharaan yang bernama BUGSSY..
aku suka tengok badan dia yang besar dan bulat serta mata dia yang amat lah besar hahahaha...comei lah.....
nanti aku nak cari kucing,kalo blh anak kucing sbb senang nak ajar berak dan tertib... alahai kucing ku yang comei....geram nya...
ops lupa lak,aku dah belikan besday present untuk wadi (purse saja)...maaf ya yamour,sayang tak cukup bajet lak nak beli yang mahal...nak beli kek.nantii yamour tak makan sangat....nanti lah sayang belanja makan jer k... roti canai kat kedai mamak yang kat belakang tue huhuhuu...blh yer....
muahksssss....luv u always...

1 comment: