Pages

Friday, January 9, 2009

my best frendsssss...






semalam ummie call aku...wahhhh dah lama tak borak dengan dia... dia dah keje as PA,sesuai lah dengan muka dia yang comei dan sifat dia yang manja tue..
mcm2 lah gosip2 hangat yang kami bual kan..rindu bangat sama dia hahaha...
dia dah nak kawin,mayb lagi 4 bulan mcm tue lah dengan teman baru katanya... bila aku tanya sejarah dia dengan zali mcm mana,katanya udah putus masa raya,alasan nya sbb zali tak respek famili dia...mmg patut pun...wat pe nak kawin dengan orang yang takleh nak terima keluarga kita..dan buka lah cerita tentang liza,nadwah,mila dan has...
kebanyakan nyer masih lagi dengan kekasih memasing but untuk has aku terkejut gak lah bila ummie kata mereka dah putus...
alahai..has dengan caon tue amat lah sesuai...low profile dan sama padan...mungkin jarak menjadi faktor utama sbb has kat perlis dan caon kat klang...has tak leh nak keja kat kl sbb ayah dia tak lepas kan...
tapi bg aku tue bukan satu alasan,kan bgs kalo kawin terus...
ummie nak wat perjumpaan ahad depan,hmm..aku keje lah mcm mana yer...rindunya kat diorang...

No comments:

Post a Comment