Pages

Thursday, January 29, 2009

ari nie terakhir aku keje..esok aku cuti...
but ari nie bukan lah satu ari yang menyeronokan...
bila semua nie berlaku..
aku nak bgtau lagi sekali..
aku nie jahat! aku tak pernah mengaku yang aku nie baik..
orang yang selalu kata aku nie baik... dulu masa aku single,wadi single... semua suruh aku couple dengan dia..cakap dia suka kat aku lah..but aku mmg tak nak sbb aku tau yang aku nie jahat dan wadi tue baik..jadi orang jahat tak sesuai dengan orang baik...
berkali2 aku ingat kan tapi lumrah manusia nie konon nya tak nak pandang pekara yang lepas n takleh terima kalo orang mengaku diri dia jahat...dan bila jadi keadaan seperti sekarang orang bukak balik dan tuduh aku jahat...rasa macam kelakar pun n rasa mcm sedih pun ada...
tak tau lah..bila aku kawan dengan orang aku akan bg tau awal2 yang aku nie jahat..kejam n yang penting aku nie dendam...kalo korang amik risiko untuk kawan dengan aku..bersama dengan aku,knp harus salah kan kelakuan or masa silam aku..knp harus diungkit...
korang tak pernah tanya..malah tak nak amik tau...bila aku bercerita pengalaman aku korang seeloah2 memperlekeh kan... aku tak tau kalo nada tue menunjuk korang rasa aku tak layak bersama dengan pensyarah aku dulu..but ALLAH tak pernah kata cinta itu mesti lah dengan orang yang kita rasa layak untk diri kita...hakikatnya cinta tue di wujud kan untuk semua...dan kita pun tak tau yang kita akan besama sapa or bila kita akan jumpa dengan pasangan kita..malah yang bercinta lama pun belum tentu bersama...
jadi kat sini,aku bg tau lagi sekali..aku nie bukan lah baik sangat...
aku tau masa silam aku pun bukan nya baik mcm korang semua..kekawan yang aku knal semua nya baik2..alim... mana ada jahat mcm aku nie...
aku dulu tak reti kuar malam...lebih2 lagi nak kuar dengan laki...aku mana percaya dengan laki... kalo kuar g tengok wayang,tengok sensorang tak pun g tengok dengan budak umah... life aku g blajar n keje..
dapat bercinta dengan lecturer pun bukan leh kuar...susah! putus masa aku nak exam,dapat gak score 3A 2B..
pegang rekod kolej...
kekawan laki semua nya kaki belasah orang,jual dadah... suka clubbing,amik pompuan,yang kuar masuk penjara, yang setan2 lah..sampai sekarang ada lagi gak aku kontek..
aku suka kawan dengan diorang,layak lah tue sbbb diorang jahat aku pun jahat..tapi sejahat2 diorang tak bg aku ikut apa yang diorang buat...takde jatuh kan maruah kekawan... sentiasa backup kawan... sbb tue aku suka kawan dengan diorang... nak buay sesuatu bincang n bg tarikh,kalo tak sesuai tukar..nie tak buat rancangan bila tak dapat pegi kata nya bukan kawan sejati...lawak lah..
tau ker maksud kawan sejati tue?
jadi kat sini aku nak bg tau kali terakhir k... aku nie jahat..jadi kalo berani terus kawan dengan aku,kalo tak sila kan undur diri k...
lagi satu,berhenti cakap yang aku ni baik ok...
salam...
daaaa...

No comments:

Post a Comment