Pages

Friday, April 30, 2010

16-04-2010..






ari nie aku ada meeting whealthmanagment...ok lah kot..mcm tak paham pun ada...mcm paham pun ada...

pagi nie gerak dari umah mak...takde beza pun...bantai jer apa yang ada untuk bawak bekal...

tetiba aku rasa mcm nak bercuti...



nak cuti jejauh...

blh tak... mcm nak jejalan jejauh...jauhhhhhhhhh...tapi aku tak tau nak kemana..

..

dan hari nie id aku di letak kan agak sama dengan senior..begitu gak dengan niza. agak nya kak kay tengok kami jawab call mcm ok kot...adoi...time banyak call nak buat case pun tak sempat huhuhuuu....



...

ari nie mood nak jawab call pun takde...rasa mcm nak demam jer..aduhai...badan mmg rasa tak sedap sangat...

just jawab jer lah, nak wat mcm mana..

ort dah nak otw..ntah lepas ntah kan tidak...mcm mana yer..



....



mak ada funtion bulan 6 dan 7...wah...mati lah aku...blh tak cakap macm tue..

mesti penat separuh mati..heheheheh...tapi dapat gaji masyuk,ok lah....

No comments:

Post a Comment