Pages

Thursday, April 15, 2010

15-04-2010

pagi tadi aku mimpi sesuatu yang agak menyeronok kan....


aku n wadi menang satu pertandingan. dan hadiah nyer adalah dapat extra jam untuk tidur...dasyat arr...sbb aku teringin sangat nak tidur lama...sekarang nie pun waktu cepat sangat berlalu...tidur sekejap jer dah bangun....huhuhuuhu....

bersyukur pada ALLAH sbb bg aku peluang untuk aku rasa tidur lama....kalo tidur terus..dapat aku berjumpa dengan DIA....



dan ari nie aku mula kan keje dengan kepenatan...aku pun tak tau..aku rasa tak sedap sangat dengan keadaan rumah aku sekrang nie..mcm ada orang lain dalam rumah tue... mcm pagi tadi lepas semayang wadi nampak kotak rokok, elok jer terletak kat tepi tingkap....pagi sebelum nyer, tengah semayang jugak aku mcm bau asap rokok...masa tu aku pelik gak sape yang isap..aku senyap kan jer..bau nyer cukup kuat mcm orang tue isap rokok tue sebelah aku jer....



semalam nak tido aku dengan mcm orang berjalan dalam rumah tue, pakai gelang loceng... ntah lah...aku rasa tak sedap ati langsung dah..mmg nak kuar lah dari rumah tue...masalah nyer aku takde bajet lagi..mcm mana yer..

aku nak pasang ayat AL QURAN lagi kat dalam umah...biar dengan AYAT ALLAH kami berlindung...



aku tak tau apa sejarah rumah tue...aku harap bukan lah yang buruk2..

kat umah tue aku jadi malas dan berkira...

cian dengan wadi...kekadang bergaduh pasal benda yang kecil...berkira dengan benda yang tak logik...



mungkin aku penat sbb perlu berulang alik..tapi, aku tak pasti lah..yang pasti ada sesuatu dalam rumah tue yang wat aku rasa tak sedap ati..



lindung lah kami YA ALLAH, dari hasad dengki manusia, dari rasa benci manusia...kami mohon pada MU YA ALLAH...berilah kami kekuatan, kasih sayang dan rasa cinta yang kuat kepada MU dan antara diri dan hati kami..AMIN.

1 comment:

  1. hmm..takut plak bila bc entry ecah nih..per kata ecah ajak wadi baca yasin..pastu air yassin ecah amik masa bc hari khamis kat masjid kemudian jirus kat setiap penjuru rumah..setiap penjuru bilik pun ecah buat camtu..selawat 3X sebelum jirus..tuh kawan shie yg pesan...

    jgn gaduh2 k..tuh adat umah tangga..

    ReplyDelete