Pages

Tuesday, February 16, 2010

TV LCD 32" PANASONIC

salam...

semalam eca n yamour puasa nazar bersama2..(eca bayar nazar 3 tahun yang lepas, wadi bayar nazar dapat keje baru)...jadi dalam kol 5.30 pm tue kami putus kan untuk g JJ setiawangssa untuk berbuka sekali gus cuci mata..katanya...
hmm..sebenar ari isnin tu wadi g bayar aeon, habis kan terus hutang yang ada, pastu g cuci mata....tetiba dia ternampak lah TV LCD offer Rm 400 off (untuk jj card lah) then balik jer dia terus bercerita..nak2 plak aku minta dia amik pakej astro beyond..lagi lah dia nak beli TV LCD tue..jadi semalam tue niat nak tengok jer...but bila aku tanya kalo bayar untuk 6 bulan tak sampai Rm 300 aku pun cakap kat dia..amik lah...malam tu gak bwak balik umah huhuuhuhu....
jadi TV tu, kami hutang selama 6 bulan dengan AEON dimana setiap bulan harus bayar sebanyak Rm 265. kna lah aku wat bajet baru kan...hmmmm..tak pe lah asal kan dia gembira...
sampai pagi tadi dia still belek sebelum g kerja...

bawah nie contoh nyer..nanti dah pasang aku amik gambar and add lagi k..
PANASONIC 32"....

No comments:

Post a Comment