Pages

Monday, August 17, 2009

zafuan..





budak comei kat atas nie anak sedara aku ( rasmi jadi anak sedara aku bila aku kawin dengan pakcik dia...) nama dia mohammad amirul zafuan..aku panggil zafuan..
masa kami wat kenduri belah lelaki dia ada tapi dah tak bulat mcm tue but still maintain comel..bila dia tengok aku dia mcm ingat2 lupa...masa kami duk dalam bilik untuk amik pic..dia masuk dia kuar..berkali2 sambil senyum dan wat aksi comel dia...
first time aku jumpa dia tahun lepas,masa tue umur dia dalam 4 bulan mcmtue lah..tapi mmg sangat cerdik..dia selalu memerhatikan orang dan mudah belajar..aku ingat lagi bila aku ajar dia menggeleng kepala...lepas satu rumah pelik dari mana dia belajar...aku bgtau kat dady..aku yang ajar...huhuhu...
sekrang bila dia dah satu tahun...
dah besar dah boleh jalan..dia still comel but dah kurus sbb actv sangat...papepun dia tetap jadi anak sedara yang paling comel untuk aku...rindu sangat kat dia..tak sabar balik kelantan nak jumpa dia..huhuhu...

1 comment:

  1. tombamnye anak org..
    muke cam wadi laa..hahahahha

    nnt anak korang mesti muke cam ni juga ala2 nnt

    ReplyDelete