Pages

Monday, February 23, 2009

dalam hidup nie kekadang kita tak tau siapa sebenar kawan..sape sebenar nya lawan..
dulu masa aku mula2 masuk sukses,jujur nya aku tak berapa suka tuty,kerana mungkin aku tak sekapala or serasi dengan dia mcm aku rapat dengan abg ong dulu..salah aku gak berharap semua orang tue sama... so bila dah lama satu group dengan dia,blh lah aku kenal2 dia sikit2..
actually ada sumting yang wat aku rasa aku perlu kenal dia mungkin sebagai seorang kawan,ketua dan jugak orang asing...
sumting yang aku tau tentang dia menyebab kan aku sedar kekadang kita tak leh anggap orang yang rapat dengan kita tue benar2 ikhlas nak kawan dengan kita or mungkin orang yang bersama kita (aku maksud kan kawan) hanya lah sekadar nak menjaga ati kenyataan nye mereka rapat sbb sesuatu..
sedih bangat sih bila aku pk,knp ada manusia mcm nie.. berpura2...rasa mcm diri mereka bagus but mereka pun sebenar nya kosong,takde pape... malah bg aku mereka pun bukan nye betul2 blh terima kekurang diri,nak jadi diri sendiri pun tak leh mcm mana lah blh terasa diri orang lain tue lebih teruk dari kita sendiri...
hmm...susah nya nak cari kekawan sejati..
setakat nie mungkin aku harus bersyukur dapat kawan mcm kak ila,naz n sim serta kekawan lain yang sentiasa sudi berkongsi dan menjaga aku..
thanks u all..
salam..

No comments:

Post a Comment