Pages

Sunday, January 25, 2009


semalam aku OD sebelum aku akan berkerja selama 5 ari dan bercuti lagi selama seminggu...
aktiviti waktu cuti seperti biasa cuma apa yang best kami dah beli sebuah mesin besuh (dah selamat sampai kat umah aku petang tadi...
hahahaha..tak sabar rasanya nak merasmikan mesin basuh baru...best nyer...
lagi 6 hari aku n wadi akan pusing di melaka...nak g holidays...bilik dah sedia,semalam dah siap beli kasut dan stokin baru lagi...bersemangat nak g jalan hahahaha..
aku dah wat jadual..oleh kerana ke melaka nie atas permintaan wadi,jagi aku cuba lah list kan tempat yang mungkin kami mempunyai kesempatan untuk pergi.... yang pasti nya aku nak naik EYES ON MALAYSIA (10x kalo dapat lah) n g minum air mangga di perkampungan portugis...sedap nyer...nyumnyumnyum3x...
semua nya hampir lengkap...bilik dah tempah,barang keperluan pun dah ada...duit dah siap simpan (aku nyer lah,nak tunggu gaji lambat lagi) dan yang pasti nyer kete aku nak cuci dulu...
ops..pasala kete,aku nak bgtau tentang kecuaian aku sendiri iaitu aku terlanggar pagar dan menyebabkan kete aku calar dan cover lampu nya pecah...
nasib baik tak teruk...wadi marah but nak wat mcm mana,benda dah nak berlaku huhuhuhuhu..

lalalalaolalalala...apapepun aku n wadi tetap semangat nak g melancong.....
melaka....tunggu lah ketibaan kami....
semoga tak sesat hahaahahahaha...
salam...
daaaaaa.....

1 comment:

  1. nanti pi melaka mesti rase asam pedas kat kedai 999 kat area kedai kat A farmosa tuh tau...sedap menjilat kaki...yummmy..!!!

    ReplyDelete