Pages

Thursday, January 8, 2009

life is....?

debat semalam semakin panas...akhir nya kekawan aku minta aku abaikan saja apa yang mereka anta..jadi aku abaikan dan aku padam...langsung aku tak baca..malah wadi jumpa aku dan minta aku jangan balas lagi...so aku tunaikan permintaan mereka...dan aku malas nak amik tau..
bg aku kalo aku ikut gerak ati dengan tak menyertai rombongan tue smua nya akan ok...
dan wadi,aku tau dia tertekan antara kekawan dengan buah hati dia...mmg sifat azali aku ini seorang yang degil dan aku tak suka lak nak simpan rasa tak puas ati n ngomel sesorang,better aku luahkan,mereka nak marah ker,apa ker...rasa nya itu bukan masalah aku untuk diambil tau... lagi pun mmg salah satu sifat semula jadi aku untuk melupakan or buat orang yang pernah rapat dengan aku tu menjauhkan diri... aku lebih suka keadaan mcm tue,mmg aku suka berkawan but untuk kekal kan "hubungan kawan" tue bukan lah diri aku...kecuali orang tue penting kat aku... contohnya ong-sbb dia abg aku,jadi setiap teguran or kata2 dia aku amik berat dan pertimbang kan kerana dia dah banyak jaga aku dan berikan aku tunjuk ajar...
dan dia tak pernah kisah dengan apa orang kata bila aku rapat dengan dia... dia abg yang paling baik bg aku...
dan aku tau,kalo satu ari nanti kalo kami kuar lepak mesti dia akan perli aku untuk pekara yang terjadi dalam email tue...
bg aku.
apa pun yang berlaku,life tetap kna diteruskan dan kekawan tue datang n pergi...ada yang baik,ada yang berguna but ada gak sekadar mencukup kan ruang...
tue sbb nya aku taknak rapat sangat,jadi bila benda mcm nie berlaku,aku tak kan sedih..,.
dan untuk yang terus dengan ego yang meninggi,hidup lah dalam dunia yang sama dengan diri anda...mungkin rasa diri terlalu baik or terlalu bgs,jadi simpan diri anda dalam dunia anda sendiri or cari lah teman yang blh sekepala saja...
dan bg yang suka buruk sangka n berpura2,teruskan sikap pura2 tue kepada kebaikan yer,sbb bila orang tau yang diri kita nie sebenarnya jahat mereka akan kenang kan kebaikan yang telah kita lakukan hahahaha...
life is simple bu completcated

No comments:

Post a Comment