Pages

Thursday, January 1, 2009

aku adalah aku...


hari nie tahun baru telah menjelma...mmg rasa mcm lain sangat bila sebut 2009... dulu masa nak masuk tahun baru 2000, terlalu banyak spekulasi yang keluar tapi akhir nya malaysia masih begini hingga sekarang.. hari aku menaip bukan untuk puji negara ku yang tercinta nie but ada lah untuk sesuatu yang dah lama aku nak luahkan but masih aku simpan hingga sampai tahun baru yang dah pun menjelang... aku tak paham kenapa ada orang blh cakap aku nie sombong dan yang paling aku pelik knp nak cakap yang aku nie bangga sangat jadi awek wadi, i mean mentang2lah wadi tue Tl,bangga sangat ker dapat jadi buah ati TEAM LEADER nie.. dan orang yang cakap tue ada lah orang yang aku blh kira brape kali aku bercakap dengan dia dalam setahun nie.. first of all,aku tak pernah nak bangga jadi awek wadi bila aku kat dalam office. takde apa yang nak di bangga kan bila jadi awek TEAM LEADER... aku tau,sejak aku jadi awek dia mmg aku nie hampir di kenali oleh orang yang tak pernah aku kenal pun,but bila mereka tegur aku senyum gak,borak gak... ada ker aku paling muka or wat muka berlagak,takde rasa nya... aku jadi awek ERWAN WADI sebab aku nak kenal dia dan aku suka dia kerana diri dia bukan nya kerana di TL,lagipun masa kami couple pun dia tak jadi TL lagi,jadi aku tak paham knp blh kuar isu yang aku nie berlagak jadi awek TL WADI... cara aku berbeza dan cara wadi berbeza.. lagi pun bila aku kat office,takde rasa nya aku bangga2 ker,apa ker... aku tetap diri aku... kalo orang betul2 kenal aku.. jenis aku nie tak suka orang wat kan keputusan untuk aku...dan aku tak suka orang paksa aku,aku suka sendiri but aku nie blh dikata kan peramah gak lah..mungkin kerana aku nie terlalu simple but aku suka keadaan aku sekarang... walaupun roshie selalu cakap solek lah sikit or melawa lah sikit... but bg aku kalo aku nak melawa aku hanya melawa untk wadi sorang jer... jadi hanya wadi jer tau bila aku nie melawa...
but aku ucap kan terima kasih kat semua yang selalu nasihat or tegur aku.. aku tau diorang tegur pun untuk kebaikan aku. thanks kepada kekawan yang betul2 mengenali aku..

No comments:

Post a Comment